Inimioara crosetata1 Tutorial: inimioara crosetataAzi e duminica si daca nu crosetam, atunci sa invatam sa crosetam ceva frumos. icon smile Tutorial: inimioara crosetata

Pentru ca se apropie Valentine’s Day, urmata de 1 si 8 Martie, ne-am gandit sa punem la cale un “crosetat” care sa aduca un zambet cu mesajul adecvat celui/celei care il primeste: o inimioara crosetata.

Aveti nevoie de un fir acrilic de grosime medie si o croseta (eu am folosit una de 1,75 mm). Optional, un fir alb de matase, margelute sau o fundita din satin.

Sunt 5 pasi simpli, astfel incat in mod sigur va va reusi din prima. Sa pornim!

1. Facem un lant de 3 ochiuri, dupa care il inchidem si obtinem un cerculet. Pe acest cerculet vom construi 4 “petale”, astfel: vom continua cu un lant de 3 ochiuri (care vor forma primul piciorus din prima petala), dupa care vom continua cu inca 2 picioruse duble ( DC – double crochet), acestea 3 formand prima petala, asa cum se vede in imaginea 1. A se tine cont de faptul ca toate piciorusele duble se vor face prin introducerea crosetei in centrul cercului, nu in ochiurile de pe cerc. Dupa finalizarea primei petale, facem 2 ochiuri.

Inimioara crosetata 1 Tutorial: inimioara crosetata

Continuam cu cea de-a doua petala ( formata din 3 x DC – imaginea 2 ) care, la fel, va fi separata de urmatoarea de 2 ochiuri.

Inimioara crosetata 2 Tutorial: inimioara crosetata

Repetam pasul pentru petala 3 (imaginea 3 ) si petala 4 (imaginea 4).

Inimioara crosetata 3 Tutorial: inimioara crosetataInimioara crosetata 4 Tutorial: inimioara crosetata

2. Observam ca s-a format un patrat, pe care va trebui sa il inchidem cu HDC (half double crochet), asa cum se vede in imaginea 5, trecand firul prin toate cele 3 bucle o data.

Inimioara crosetata 5 Tutorial: inimioara crosetata

3. Dupa ce am inchis patratul, continuam cu un ochi dupa care vom face 9 picioruse triple (triple crochet). Toate acestea le vom face in acelasi ochi, mai exact in al doilea de pe acest rand, asa cum se vede in imaginea 6, continuata cu imaginea 7.

Inimioara crosetata 6 Tutorial: inimioara crosetata

Inimioara crosetata 7 Tutorial: inimioara crosetata

4. Observam ca se contureaza ceva, dar inca nu prea seamana a inimioara. Ei bine, dupa ce am facut cele 9 picioruse triple (imaginea 8 ) mai facem un ochi si apoi “ne legam” de patrat, in primul spatiu.

Inimioara crosetata 8 Tutorial: inimioara crosetata

Practic noi am plecat dintr-un colt al patratului si acum trebuie sa pridem ochiul de cel de-al doilea colt al patratului (imaginea 9). Iar acum avem o jumatate de inimioara.

Inimioara crosetata 9 Tutorial: inimioara crosetata

5. Continuam identic cu inca 9 picioruse triple pe care le vom lega de urmatorul colt al patratului (imaginea 10), iar in imaginea 11 vedem o inimioara crosetata finalizata.

Inimioara crosetata 10 Tutorial: inimioara crosetataInimioara crosetata 11 Tutorial: inimioara crosetata

Daca doriti, puteti coase pe margine un fir de matase alba (imaginea 12), margelute sau o fundita de satin, in functie de imaginatia fiecaruia.

Inimioara crosetata 12 Tutorial: inimioara crosetata

Frumusetea astfel obtinuta o puteti lipi pe o fotografie draga sau o puteti transforma intr-un martisor. icon smile Tutorial: inimioara crosetata

Sper ca ati mai invatat ceva frumos care merita pus in practica. Spor la lucru si o duminica frumoasa!

Am mai publicat acest articol si pe ILoveHandmade.ro

Daca ti-a placut articolul, te poti abona pentru a fi la curent ( Vezi “Urmareste-ne” – dreapta sus) icon wink Tutorial: inimioara crosetata

6 Responses to “Tutorial: inimioara crosetata”

  1. Hey, merci mult pentru tutorial!! Tocmai ce m-am trezit (long white night) si in timp ce-mi beau cafeaua, am crosetat prima mea inimioara!!!! Sunt tare mandra hihihi
    Si voi face martisoare si inimioare rosu+alb, merci si de ideea asta!!!! MA bucur ca imi diversific si mai mult martisoarele!!!

    pupici!!!

  2. Maria says:

    superba si usor de facut. felicitari pentru tutorial!

  3. Danuta says:

    Va multumesc! nu prea mi-a iesit din prima, dar din a doua da. Astept cu nerabdare noi tutoriale.

  4. Crosetate.ro says:

    Va multumesc si eu! Ma bucur ca e util. :)

Leave a Reply